
Novinky (73)
Vážení zákazníci, během letních prázdnin (červenec – srpen) zůstává provoz kalírny neomezen. Budeme tu pro Vás tak, jak jste zvyklí - 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
Ke konci prvního čtvrtletí jsme úspěšně dokončili testování a validaci automatické cementační a kalicí linky.
Přepravu vsázek materiálu obstarává automatický zakládací vozík. Součástí linky je také odmašťovací zařízení (pračka) a naklápěcí okapový stůl.
Moderní linka výrazně rozšíří naše kapacitní možnosti a přispěje ke zlepšení pracovních podmínek v kalírně.
našem Youtube kanále najdete krátké video.
Dokončili jsme první fázi modernizace naší laboratoře.
Na konci března jsme dokončili výměnu nábytku v naší metalografické laboratoři. Zvýšili jsme bezpečnost práce s chemickými látkami instalací pracovní stanice s digestoří a s výkonným ventilátorem, který zabezpečuje dokonalý a účinný odtah všech výparů.
Podívejte se na naší novou laboratoř (obrázek výše). Ta ale prokoukla!
Rádi bychom Vám oznámili, že během Velikonočních svátků nebude provoz přerušen.
Jak nejlépe porozumět 3d tisku a fungování 3d tiskáren?
My jsme zvolili workshop, kde jsme se seznámili s principy 3d tisku a sami si postavili tiskárny s pomocí zkušených školitelů.
Sestavili jsme dvě tiskárny MK3 od českého výrobce Josefa Průši, který dodává tiskárny do celého světa.
A že se v kalírně tisk plastů nevyužije? Od té doby, co tiskárny máme, neustále nacházíme nové možností jejich využití …
Historie:

Původní logo
Upravená varianta (2014)
Nové logo (2019)
Vážení zákazníci,
standardní provoz kalírny bude letos před vánočními svátky ukončen
v pátek 21. prosince 2018.
Prosím, vyzvedněte si své zakázky 21.12.2018 do 16 hodin.
Vyzvednutí Vašeho zboží je nadále možné po předchozí domluvě
na tel: 605 453 939.
Pro realizaci zakázek mezi svátky či jiné mimořádné záležitosti nás v době
od 21.12.2018 do 2.1.2019 kontaktujte na tel. 605 453 939.
Zakázky v novém roce můžete přivážet od 6 hodin ve středu 2. ledna 2019.
Přejeme Vám klidné prožití svátků a do nového roku mnoho osobních
i pracovních úspěchů.
Těšíme se na spolupráci v novém roce.
Ing. Vendula Nováková Medunová a tým kalírny
28 formulí na startu závodu, solidní divácká účast a nádherné babí léto. Co víc si mohli jezdci a příznivci motorismu na mosteckém autodromu přát?
Rekordní počet vozů na startu vyloženě lákal a motivoval k předvedení co možná nejlepšího výsledku.
Sezona 2018 tak zcela splnila náš cíl. A kdybychom nezaznamenali výpadek na Slovakiaringu, slavili bychom i obhájení absolutního vítězství. Na kdyby se ale nehraje a v motorsportu obzvláště ne. I s vítězstvím mezi formulemi jsme maximálně spokojeni a věříme, že jsme naše fanoušky ani partnery nezklamali.
Závěrem nám dovolte poděkovat všem našim přátelům a příznivcům, kterých za námi přišla opravdu spousta, naší mamce za vynikající raut a v neposlední řadě i našim partnerům: PINC - nákladní doprava, LUTOPOL, MK-RACING, Moster, MEDUNA vakuová kalírna, Invel Plus, Tyrex, FRROD reklama, iRacingNews a ČeskéOkruhy.cz.
Výsledky závodu
1. Matěj Kácovský | HKC Academy | Formula Renault 2.0 | 11 kol | 18:01.370 |
2. Pavel Machulda | HKC Racing | Formula Renault 2.0 | 11 kol | 18:01.636 |
3. Petr Zelenka | EFFECTIVE RACING | Formula Renault 2.0 | 11 kol | 18:04.937 |
4. Honza Rieger | Rieger Motorsport | Gloria C8F | 11 kol | 18:10.276 |
5. František Pros | GT2 Motorsport | F4 Tatuus Abarth | 11 kol | 18:12.170 |
6. Tomáš Chabr | Chabrmotorsport | Formula Renault 2.0 | 11 kol | 18:20.015 |
Náš dlouholetý zákazník, společnost VIBROM spol. s r.o. z Třebechovic pod Orebem, rozšířil svou výrobu o další špičkovou technologii.
U příležitosti otevření nového provozu vedení Vibromu uspořádalo setkání obchodních partnerů.
Vibrom tradičně vyrábí díly pro textilní vodiče technologií CIM (Ceramic Injection Molding - metodou horkého lití z keramických prášků). V roce 2012 začal testovat a v roce 2014 vyrábět kovové díly technologií MIM (Metal Injection Molding - plastické vstřikování kovů).
Na setkání spolupracujících firem vedení Vibromu představilo nově upravené prostory s automatizovanými linkami pro MIM – unikátní technologií, kterou v ČR využívají jako jediní.
Děkujeme za pozvání a přejeme mnoho obchodních úspěchů.
Více...
Kvalita je pro zákazníka určujícím faktorem výkonosti organizace. Poskytování vysoce kvalitních a bezpečných služeb, plnění potřeb a přání zákazníků, dodržování právních předpisů tykajících se kvality, bezpečnosti a životního prostředí a respektování dalších požadavků zainteresovaných stran jsou součástí života naší firmy.
Dne 15.5.2018, kdy úspěšně proběhl re certifikační audit certifikačním orgánem TÜV SÜD Czech s.r.o., zakončila naše organizace přechod integrovaného systému managementu kvality a environmentálního managementu společnosti na nové normy ISO 9001:2016 a 14001:2016.
Po dvou závodech na technických tratích v Maďarsku přišel v půlce července ke slovu nejrychlejší okruh celého seriálu Slovakiaring a zároveň jediný, kde se jedou 2 závodní jízdy v jednom dni. Pro srovnání, zatímco na Hungaroringu přesáhne rychlost hranici 200 km/h pouze jednou, na Slovakiaringu hned pětkrát během jediného kola.
Již ale v zaváděcím kole se formule chovala velmi zvláštně, zadní část šla do smyku i v relativně nízkých rychlostech. Že jsme udělali fatální chybu, bylo jasné hned v první zatáčce. Formule ustřelila bez jakéhokoliv náznaku či varování a i přes bleskovou korekci volantem skončila i s jezdcem v kačírku, ze kterého nebylo cesty zpět. Jediné štěstí bylo, že se ostatní jezdci stačili letícímu vozu vyhnout.
Ze Slovenska jsme tak odjeli s letos zatím nejhorším výsledkem. Na druhou stranu nemůžeme závody hodnotit pouze negativně. Očekávali jsme, že naše ztráta na soupeře bude na rychlé trati daleko větší, obzvlášť s přihlédnutím k faktu, že konkurence disponuje nejen daleko silnější technikou (někteří jezdci dokonce aktuálními modely Formule Renault 2.0), ale také násobně většími rozpočty. Z tohoto pohledu jsme s našim výkonem maximálně spokojení a jsou to právě tyto situace, které nás vždy motivují bojovat s maximálním nasazením.
Necelý měsíc po druhém závodě Carbonia Cupu 2018, který se odehrál na Pannoniaringu, přišel ke slovu okruh známý z kalendáře Formule 1 – na kraji Budapešti ležící Hungaroring.
Hned po pár zatáčkách jsme se vymanili z tlaku zbytku pole a náskok v klidu zvyšovali. Pohoda skončila hned ve třetím kole. Na trati zavlály žluté vlajky a na trať vyjel safety car. Jakkoliv jsou zdejší traťoví komisaři skvělí a signalizují na jedničku, odklízení Starkova Renaultu zabralo dobrou polovinu závodu. Kroužení za zpomalovacím vozem nevyhnutelně vede k některým změnám. Jednak je nesmírně náročné udržovat pneumatiky v teplotním okně, naopak chlazení motoru ztrácí na efektivitě, ale co je hlavní – vybudovaný náskok je rázem ta tam.
Postartovní bezmoc byla ještě v živé paměti, v případě restartu závodu se však na rozdíl od klasického startu dá leccos vymyslet. Nestartuje se na světla, nýbrž tempo určuje první v pořadí, což otevírá jisté možnosti využít momentu překvapení a soupeře setřást ještě před nájezdem na rovinu. To se naštěstí podařilo velmi dobře a v závěrečném tříkolovém sprintu jsme celkové vítězství uhájili.
Výsledky závodu (TOP 6)
1. Honza Rieger | Rieger Motorsport | Gloria C8F | 20:06,826 |
2. Pavel Machulda | HKC RACING | Formula Renault 2.0 | +5,877 |
3. Günter Weiß (D) | ULFI-RENNTEAM | Formula Renault 2.0 | +7,707 |
5. Václav Laušman | VETTE Group | Formula Renault 2.0 | +18,642 |
4. Tim Rädlein (D) | Rädlein Racing | Formula Renault 2.0 | +18,823 |
6. Miroslav Petkov (BLR) | Chabrmotorsport | VanDiemen RF02 | +43,998 |
Po úvodním závodě v Mostě se mezinárodní seriál závodů Carbonia Cup přesunul o necelých 600 kilometrů na východ, konkrétně na maďarský Pannoniaring. Tato technická trať v sobě snoubí pomalé vracečky s velmi rychlými zatáčkami na srdce, kde ručička tachometru atakuje i dvousetkilometrovou hranici a kde boční přetížení dosahuje až 2,5 G.
Závod sám o sobě nenabídl mnoho zajímavých momentů. Již po prvním kole se nám podařilo vypracovat náskok a ten pomalu zvyšovat až do samotného konce. Výsledkem pak bylo nejen vítězství stylem start – cíl, ale i krásný pohár za absolutně nejrychlejší kolo.
Výsledky závodu (TOP6)
1. Honza Rieger | Rieger Motorsport | Gloria C8F | 21:25.874 |
2. Günter Weiß (D) | ULFI-RENNTEAM | Formula Renault 2.0 | +12.221 |
3. Petr Zelenka | HKC Racing – LUTOPOL | Formula Renault 2.0 | +15.362 |
4. Tobias Möhring (D) | Möhring Motorsport | Formula König | +1 kolo |
5. Matthias Stark (D) | STARK motorsport | Formula Renault 2.0 | +1 kolo |
6. Jeanette Siegert (D) | Team Siegert | MT 77 | + 2 kola |